horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

KAOS

Publicerad 2013-06-20 10:56:38 i Allmänt,

Wooow, jag har verkligen överträffat mig själv. Lyckats slå knut på det mesta. Trots att jag är ledig och har varit sedan i torsdags när jag tog studenten så har allt gått i ett och jag stressar omkring som aldrig förr. Jag vill bara lägga mig i soffan framför tv:n en hel dag och bara njuta av att inte ha några måsten.

Jag har knappt packat och det är mängder av kläder som måste tvättas innan jag åker. Hur jag ska få ner allt har jag ingen aning om.

Jag har sett till att säga hejdå till en del personer nu. Det kan ju bli upp till tre månader innan vi ses igen. Idag ska jag in till stan och handla grejer som jag behöver få med mig. Sedan måste jag få tag på en dator så jag kan mejla de på Irland. Så krångligt att skriva från mobilen. Jag måste ta ut euro och sedan har jag även Raffe idag. Kaningården ska finputsas på så mina små vildingar kan flytta in där på söndag.

Utöver detta har jag massa grejer att göra om jag hinner. Jag skulle behöva slänga på mig studentklänning och mössa och gå till en fotograf men jag vet inte var det ska kunna klämmas in.

Jag började denna morgon med att klippa kaninklor (har blivit en hejare på det utan någon annans hjälp) och att diska upp efter igår. Fanns inte en ledig yta i köket. Tro mig, det tog längre tid än det låter som.

Nu ska jag alltså få på mig lite kläder så jag kan cykla in till stan. Stress och jäkt, mindre än en vecka tills jag är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela