horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

STUDENTEN

Publicerad 2013-06-15 12:28:07 i Allmänt,

Whoooops! Har inte fotat en enda bild med mobilen. Har några på kameran som lillebror fotat men jag är datorlös så jag kan inte föra över bilderna. Sad face.

Jag är supernöjd med min student trots regn från morgon till vi sprang ut. Jag vill låta dagen spelas upp igen. Att åka flak var nog dagens höjdpunkt. Regnigt, klibbigt, målbrottsröst men så värt det!

Efter utspringet åkte vi hem för lite studentmottagning vilket var trevligt. Fick fin-fina presenter också. Senare på kvällen åkte jag upp till Västervik för utgång med klassen. Klockan 6 morgonen där på ringde väckarklockan och jag satt mig på bussen hem igen. Lite uppfräschning, en tur till stan för att köpa blommor efter att ha väckt en kompis för att få skjuts (hehe) och sedan buss till Kalmar. Hej supertrött och bakis. Sista utspringet i Kalmar var i spöregn. Dränkt katt, eller som jag sa, en blöt pöl. Trodde pölar alltid var blöta. Studentfest i kompis trädgård men jag gick redan vid 22.30 för jag höll på att somna på bänken.

Idag är jag pigg, fyller 19 år och sitter och tänker tillbaka på min fina student. Jag är stolt över mig själv och mina betyg. MVG i alla ämnen förutom två som ändå är utökade så jag går ut med 20,0 i betyg plus lite meritpoäng då. 11 dagar tills jag inte står på svensk mark längre. Livet kan nog inte bli mycket bättre just nu.

Här kommer lite bilder från studenten, snodda från alla möjliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela