horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

Gårdagens

Publicerad 2013-05-19 12:52:26 i

Min motivation för ridsporten är tillfälligt bortblåst. Tjoff sa det och sedan dess har jag inte sett röken av den. Tror jag har för mycket annat runt omkring för att orka bry mig. Mindre än en månad till studenten och tills hästarna får bli prio ett!

Igår hoppade jag upp barbacka på Raffe och tog en kort tur i skogen. Han var inte särskilt ambitiös men det var ju å andra sidan inte jag heller. Alla gångarter, som alltid i princip. Vi mötte fem rådjur/hjortar på vår tur. Vi stod länge och bara kollade på dem. De var nöjda med tillvaron och inte alls rädda för oss.

Idag har jag också hand om min lilla prins men sedan jag vaknade har det till och från vräkt ner från himmeln så Raffe får nog stå idag. Han har ändå gått rätt mycket den här veckan.

/Tröttisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela