horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

Stadsponnyn

Publicerad 2013-05-11 19:51:23 i

Jag har lyckats hålla planeringen riktigt bra måste jag säga. Idag blev det skritt, som planerat.

Vi skrittade genom samhället hem till mig. Snacka om att Rolle var populär! Många kollade och klappade på honom. Grannens hundar var väldigt nyfikna och min katt höll på att skita ner sig.

Jag får se om det blir någon aktivering imorgon eller om han helt Enkelt får stå.

Innan stallet svängde jag förbi det andra stallet. En kaninhona hade blivit tjuvparad och fått en unge. Det är tyvärr inavel då hanen är släkt med honan så jag skulle kolla så ungen var frisk. Ca 1 vecka gammal, tjock, knubbig och pigg. Vilken fin krabat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela