horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

Solar sig lite

Publicerad 2013-05-03 22:00:43 i

Jag går på ett naturbruksgymnasium. Det finns en massa olika djur- och naturlinjer. Jag läser naturvetenskap med inriktning häst så jag får bland annat rida på skoltid.

På bilden ser ni min absoluta favorithäst, Lord, som passade på att sola lite i förmiddags. Om mindre än sex veckor tar jag studenten. OM jag kommer sakna denna häst? Vill inte ens tänka på det. Dessutom har jag ridit honom för sista gången. Jag som brukade rida honom nästan varenda lektion vi haft under dessa två år i skolstallet. Jag kommer säkert fälla nån tår när det är dags att säga hejdå till den här fina fina hästen. Han är ganska knäpp, mycket speciell och precis lika underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela