horsesforfun.blogg.se

En renodlad hästblogg!

Tillfälligt hästliv!

Publicerad 2013-05-08 22:28:01 i

Låååånghelg innebär hästhelg! Torsdag-söndag har jag hand om en kompis ponny och på fredag har jag i vanlig ordning Rafiiki. Där emellan ska jag plugga så mycket som min hjärna tillåter. Hej och hå, hoppas på en riktigt flitig och effektiv helg.

Jag gav mig på ett nästintill självmordsuppdrag idag -åka buss med kanin i knät. Pälsen yrde åt alla håll, hjärtat bultade i hyperfart och kisset värmde upp mina lår. Jorå, det var en mysig busstur. Inte haft det bättre. Det är tur att jag älskar min bäbis i alla fall, haha!

Ponny-bus, Rolle-Bolle eller kort och gott Leroy på bilden, som säkert kommer fastna på ett kort eller två i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela